آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
بازار تبریز آنلاین-pic1

بازار تبریز آنلاین

نشریه بازار تبریز، فرزند دنیای بازار سرمایه و اقتصاد ایران

فرزند ایران را در یابید

نشریه تخصصی«بازار تبریز»، به عنوان نخستین مجله بومی در حوزه دنیای بازار سرمایه و اقتصاد، در جمهوری اسلامی ایران است، که اخیرا از سوی هیات نظارت بر مطبوعات، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، در شهر تبریز با انتشار سه زبان( فارسی، انگلیسی و آذری) با توزیع سراسری، به صاحب امتیازی، مدیر مسئولی و سردبیری موسی کاظم زاده منتشر می شود.

در حقیقت، با هدف پاسداشت، حفظ و ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی قدم به این راه گذاشته ایم. واقعیت این است که آمده‌ایم تا از بازار سرمایه و اقتصاد ایران امروز، برای فردا و فرداها حراست کنیم، دانایی را عامل مهم توانایی و تولید ملی می‌دانیم، نقد جدی و اصولی با معیار و ملاک عقلانی و منطقی را عنصر زاینده یک جامعه پویا می‌دانیم و در همین راستا رسانه را یکی از ابزارهای مهم گسترش آن قلمداد می‌کنیم.

نکته مهمتر اینکه، مراقبت از منافع ملی، مصالح مردم و باورهای ایمانی جامعه را وظیفه خود می‌دانیم و با رویکرد مردم‌مدارانه‌ و با تکیه بر توسعه همه جانبه کشور، واقعیت‌های اقتصادی و اجتماعی را رصد می‌کنیم. در باور ما مردم ولی نعمت و محور، و مسوولان خدمتگزاران این مردم هستند. توسعه، پیشرفت و سر افرازی ایران را در گرو وحدت و یکپارچگی ملی و خردورزی می‌دانیم و امیدواریم، بتوانیم در راه گسترش سبک زندگی اسلامی – ایرانی و نیرومند‌سازی آن، و به خصوص رونق تولید ملی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری است، اثر بخش باشیم.

با این حال، سوالی که در این میان مطرح می شود، در مورد علت انتخاب نام این نشریه به عنوان«بازار تبریز» است، که دلیل آن به خاطر برند جهانی این بازار، در عرصه دنیای بازار سرمایه و اقتصاد بین المللی است، و به عبارتی ساده تر، «بازار تبریز» نخستین و تنها بازاری در دنیا است، که از سوی سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی ملل متحد ( یونسکو )، ثبت جهانی شده، به طوریکه امروزه همه ملت ها و کشورهای سراسر جهان، از این بازار به افتخار یاد می کنند و آن را می شناسند.

افزون بر آنچه گفته شد، استراتژی انتشار فصلنامه بازار تبریز، بیشتر به منظور تحول آفرینی و ظرفیت سازی در حوزه های مختلف بازار، سرمایه و اقتصادی از جمله کسب و کار، نقش برند سازی و مدیریت آن در رونق کارآفرینی، موانع موجود در توسعه بازاریابی و بهبود فضای کسب و کار، نقش تحقیقات بازاریابی در توسعه کارآفرینی و کسب و کار، توسعه متدهایی برای مدیریت فرایند های کسب و کار جهت به کارگیری در سطوح مختلف ملی، بخشی و بنگاهی، استراتژی های نوآوری در توسعه محصول، توسعه کسب و کار و توسعه خدمات جدید، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و حمایت از تولیدات، کالاها و خدمات داخلی و توسعه سرمایه گذاری و افزایش بهره وری، راهبرد های اعتماد سازی در کسب و کار های شبکه ای، ترویج و نهادینه سازی الگو ها و نظام های جدید مدیریت تولید و تجارت در سطح استاندارد های جهانی و … است.

به سخن دیگر، تبیین دکترین شکل گیری اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف جامعه، نقش تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی در رونق کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار، شناسایی قابلیت ها و تفاوت ها و فرصت های موجود در مناطق مختلف کشور در توسعه کسب و کار، نقش مدیریت شهری در رونق کسب و کار، شناسایی مولفه های اقتصاد مقاومتی، نسل نوین مصرف کنندگان در کارآفرینی، ترویج فرهنگ کارآفرینی، توسعه الگوهای کاهش قیمت تمام شده محصولات و خدمات، ظرفیت سازی و تحول آفرینی در فضای کسب و کار، توسعه رونق بازار سرمایه و اقتصاد، ارتقاء کیفیت کالا و خدمات، تحقق عدالت اطلاعاتی و آگاهی بخشی و توانمندسازی خانواده ایرانی برای اصلاح سبک زندگی، فرهنگ مصرف و رفع نیازهای اقتصادی از دیگر ماموریت های اصلی این نشریه است.

در واقع، از دیگر اهداف کلان انتشار نشریه تخصصی« بازار تبریز»، می توان به بهبود سبک زندگی اسلامی و ایرانی، شناسایی عوامل فرهنگی موثر در شکل دهی کارآفرینی در جامعه، توسعه و ترویج برندهای ایرانی، شناسایی روش های توانمندی جوانان در ایجاد کسب و کارهای نو، شفاف سازی و دسترسی فراگیر عوامل بازار به اطلاعات، اصلاح الگوی مصرف خانوار، زمینه سازی فضای رقابتی سالم و سازنده در بازار داخلی در تمام سطوح، معرفی همه جانبه نیازهای خانوار به کالا و خدمات، تاثیر اقتصادی دانش بنیان در ارتقاء کارآفرینی، بررسی نقش دانشگاه فنی و حرفه ای در تربیت نیروهای ماهر و کارآفرین، اصلاح الگوی مصرف و تقویت فرهنگ استفاده از محصولات داخلی، افزایش سطح دانش و آگاهی مخاطبان در خصوص کالاها و خدمات تولید داخل و … اشاره کرد.

فرجام سخن این که، « نشریه بازار تبریز، فرزند دنیای بازار سرمایه و اقتصاد ایران است». در همین راستا و اهداف کلان و ماموریت این نشریه، از مقام محترم مدیران، صنعتگران، معدنکاران، اصناف و بازاریان و به ویژه از عموم نویسندگان، مترجمان، محققان، صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران دنیای بازار سرمایه و اقتصاد، درخواست می شود، اگر امکان و مقدور داشته باشد، برای انتشار و چاپ منظم این نشریه مساعدت ها و کمک های لازم را از این نشریه در قالب دادن « آگهی، رپرتاژ آگهی، مقاله، یادداشت، نقد، گفت‌وگو، گزارش و …» داشته باشید.
یادآور می شود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت نشریه به آدرس http://bazaartabrizonline.ir مراجعه و یا آدرس پست الکترونیکی bazaartabriz@gmail.com - 2822mkf@gmail.com و همچنین از طریق شماره 09144050379 تماس حاصل نمایند.


آگهی دهنده: بازار تبریز
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان آذربایجان شرقی - تبریز - بازاریابی در تبریز
آدرس: نشانی پستی: استان آذربایجان شرقی، تبریز؛ شهر جدید سهند، صندق پستی: 5331994414 تلفن: 09144050379 آدرس پست الکترونیکی: bazaartabriz@gmail.com 2822mkf@gmail.com
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۱/۲۴
بازدید: 378 بار
ایمیل: